BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 14, 2012

iPhone4 teman pengganti Xperia X10 ku...


Assalamualaikum. Jeng3x. Lama tak muncul tetiba muncul dengan menunjukkan gambar di atas. apa kono eh mamat ni kan? Ha tu lah gambar di atas adalah cebisan gambar yang dipetik dari sumber Google.com dan dipastikan kesahihanya. Apa aku nak cerita adalah aku ini telah pun memilikinya. hehe.KENAPA AKU PILIH IPHONE 4. Haa mai sini nak habaq sat. Sebelum aku pakai iPhone4 ini aku dahulu lagi pakai sony ericsson x10 yang panjang tu . Nak dijadikan cerita telefon tu masuk dalam lubang jamban kat KEDAH. Sadis weyyyhhhh. Cerita nya cenggini aku masa tu dalam bas jadi perut ni tetiba berbunyi lagu plak menandakan masanya telah tiba untuk aku melabur kan sebahagian dari saham aku. haih apa lagi kene plak driver bus tu berhenti kat petronas. apa lagi melulu lah aku ke tandas. setiba nya di tandas petronas itu tutup plak. berdekatan dengan ia ada sebuah gerai mamak. dengan sepantas kilat (kilat pun kalah) aku pun pergi lah ketandas itu. masuk je tandas tu aku sedari tiada tempat cangkut seluar aku gantung lah atas tempat flush. dah siap melabur aku tarik seluar tu KELEPUK aksi terjunan berirama arwah SE x10 aku buat. kalau timbul boleh lah amik ini terus tenggelam hilang dek zaman lekang dek hujan hanyut dek arus pecah dek cahaya. Haaaaaaa menangis tak berlagu aku kat situ.

Dekat seminggu lah takde phone semenjak peristiwa itu. Jadi ade rezeki sikit aku amiklah iphone4 ini second hand tapi kondisi mantap beb NEELOFA punya kualiti. ngehehe...

Pandangan aku tentang iPhone 4 ini sangat ohsemmm... Sebab aku ni pengguan INSTAGRAM so iphone 4 adlah phone yang telah banyak mencatikkan gambar di INSTGRAM aku follow la aku yea ni nama nye @ayezmuhymeen.. Banyak apps yang membuka mata aku. Lagipun sebelum tu lecturer aku sir aidil Bachok ada bagi penerangan tentang iphone 4 jadi menambah kan lagi la minat aku kat natang ni.. Mahal weyh, tapi memang puas hati.

0 comments: